Support och Felanmälan
Har du kört fast och behöver hjälp? Tveka inte på att höra av dig till vår support
för att få hjälp med ditt problem.
Skicka din felanmälan direkt till helpdesk@itka.se
När vi tagit emot ditt ärende så gör vi en bedömning hur ärendet ska lösas och därefter får ni en återkoppling
från någon av våra tekniker. Kom ihåg att beskriva ditt problem så detaljerat som möjligt för att underlätta
felsökningsprocessen.
Det går naturligtvis att ringa oss direkt vid akuta ärenden på
08 - 411 50 00
Fjärrsupport
För att vi ska kunna hjälpa dig remote så måste du ladda ner programvaran TeamViewer.
Detta gör du genom att klicka på länken "Remote Support" här under.
När du klickat på länken blir du tillfrågad om du vill spara filen eller öppna den.
Om du väljer "Spara" så får du själv ta fram filen på din hårddisk och öppna den,
väljer du "Öppna" så körs filen direkt.
När programmet har startat så ger du vår kundsupport det sessions id och lösenord
som TeamViewer visar så kan vi koppla upp oss mot din dator och assistera dig med
ditt problem.